Przystanek znajdował się tuż przed głównym skrzyżowaniem wioski z drogą na Rogoż i Malin. Przystanek pełnił funkcję mijanki i ładowni. Odchodził też stąd tor boczny do cegielni - ok. 1913 roku odkryto pokłady glin ceramicznych - częste były stąd nadania cegieł z fabryki Fuchs. Od 1900 r. znajdowała się tu również niewielka wiata dla pasażerów. Rolę poczekalni pełniła dodatkowo znajdująca się w pobliżu restauracja Lindera. Po wojnie przystanek pełnił do połowy lat 50 funkcję ładowni. Po likwidacji ...
Przystanek znajdował się tuż przed głównym skrzyżowaniem wioski z drogą na Rogoż i Malin. Przystanek pełnił funkcję mijanki i ładowni. Odchodził też stąd tor boczny do cegielni - ok. 1913 roku odkryto pokłady glin ceramicznych - częste były stąd nadania cegieł z fabryki Fuchs. Od 1900 r. znajdowała się tu również niewielka wiata dla pasażerów. Rolę poczekalni pełniła dodatkowo znajdująca się w pobliżu restauracja Lindera. Po wojnie przystanek pełnił do połowy lat 50 funkcję ładowni. Po likwidacji ładowni tor boczny pełnił funkcję mijanki. (moose za kleinbahn.pl)
Pokaż więcej
Pokaż mniej
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
||
Przystanek kolejowy Czerńczyce (nie istnieje) na innych fotografiach | ||